Blogia
risas,caidas i tortazos

Dell 7680x4320 Flight Buddies nānā i ke wikiō e hoʻomaopopo

 


Hōʻuluʻulu ManaʻoʻO ka'ōhumuʻana o nā'ōpiopio o nā'ōpiopio o nā keiki mai Korea Hema i puka mai ma muli o ka hopena o ke Kaua Kaulua mai ka makahiki 1950 a hiki i ka makahiki 1953. I ka hopena ma hope o ke kaua, ua nui nā keiki i'ōloi, paniʻole, a haʻaleleʻole paha no ka hoʻokele waiwai kūloko. nā pilikia pāʻoihana. Mai ia manawa,ʻoi aku i ka 200,000 i laweʻia e nāʻohana ma waho a uaʻikeʻia ua bapetizoʻia i loko o nā'eneu a me nā'ōlelo. I ka makahiki 1963, he kanawalu mau mīkini, akā ua koa, ua kau nā pēpē ma luna o ka Flying Tigers me ko lākou helu a me nā inoa i pinipuni i kā lākou pēpē e hoʻomaka ai i ko lākou ola hou iʻAmelika Hui PūʻIa. ʻO kēia mau pōkole liʻiliʻi liʻiliʻi ka "nalu mua" o nā poʻe hoʻohui me ko lākou mau mākua ma ka holo hoʻokahi me lākou. 54 mau makahiki ma hope mai,ʻo kēia mau koa koa i kēia manawa i kā lākou mau kanalima eʻimi nei i kā lākou "Pōʻani Pōhoihoi lōʻihi." ʻO kā lākou misionariʻo ka hoʻohui houʻana a me kaʻike hou i ko lākouʻike. Aia nā huakaʻi mahuʻi ma ko lākou huakaʻi hoʻiʻana i Kekena Hema e hōʻailona me kā lākou moʻomeheu a hoʻolauleʻa me ka hala Ka Honua USA 2017.

0 comentarios